Alla inlägg den 4 juni 2008

Av m j - 4 juni 2008 20:18

i blogg världen. Känns lite konstigt, men samtidigt skönt att det äntligen blivit av..=)

Känner mig lite som Linda Skugge, här sitter jag och skriver..(har hon ens nån blogg..det vet jag inte, men jag känner mig som henne iaf..=) )


Utanför fönstret hör jag sågen. Får nästan lite ångest när jag hör min stackars make arbeta och arbeta, och så sitter jag inne och bara skriver en massa som ingen har nån nytta av...eller!?

Den blir nog bra i alla fall. Altanen alltså. Blir så skönt att ha en liten altan att sitta på när man inte vill sitta i solen, med typ 30 graders värme och äta. Mycket bättre att sitta i skuggan!

Idag har jag och M och barnen varit hos mor och far och badat i deras pool..det var nästan 29 grader idag. Så härligt. M och jag pratar om att bygga en pool tills nästa sommar, men jag vet inte, det är så jädra mycket jobb med det.. klor hit och vatten test dit. Herregud, ibland är det tur att pappa är arbetslös, så han hinner med att greja med poolen.


Lu har så ont i magen stackaren. Vet inte riktigt vad jag ska göra. känner mig så maktlös. Har provat så mycket nu, men inget hjälper.. Hoppas läkaren har något att komma med när hon ringer om ett par veckor. För så här kand et faktiskt inte få fortsätta! Mitt hjärta går sönder lite varje gång han säger att han har ont.. Tur att jag har ett stort hjärta.. =)


Nähä, får väl faktiskt gå ut och plantera de där blommorna som jag köpte förut. Ska bli flicköga i min stora gamla kista, som M tycker hör hemma på soptippen (iofs hittade jag den där men iaf), men jag älskar den. Sen blir det blå lobelia i balkonglådorna, det blir nog fint.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards