Alla inlägg den 1 juli 2008

Av m j - 1 juli 2008 20:26

Herregud så arg han var ikväll Lu, när jag skulle lägga honom... Helt plötsligt har han fått för sig att det inte går att somna själv i sitt rum på kvällen.. Så till sist satte jag mig inne på hans LACK hylla och satt där alldeles tyst tills han hade lugnat sig. Då tog det två minuter, om ens det, innan han sussade så sött i sin säng... Konstigt att det ska vara så svårt när man är SÅ trött.. Men det är väl det som är charmen med att vara förälder..! Att inte ha svaren på alla frågor som man undrar över hos sina små gryn..=S


Idag har vi firat Puffen. Han fyllde tre år. Han fick ett dragspel och en tröja av oss. Sen spelades det vill jag lova. Herregud vad det ska spelas hela tiden nu..=) C tackade så mycket, för allt oväsen vi kommer tillföra henne...haha..


Klart med Stockholm nu! YIHOOO!!! Vi åker den 21:e och kommer hem den 25:e. 21,22,23 bor vi i min mormors systers barnbarns lägenhet (vet att det låter invecklat, men vi brukar säga att vi är sysslingar. Blir så mycket enklare då..haha..=) 24 och 25 ska vi bo på ett hotell alldeles gratis i Stockholmia..=) Så kul, skönt och alldeles underbart det ska bli! Hoppas bara att bilresan går bra..Det är en lång väg till Stockholm för de små liven..=S...Det är så jag tycker det är tråkigt, och då är inte ens jag så liten, eller liten är jag, men inte så!..=)


K har fortfarande inte behagat att klämma ut någon bebis..=) Idag är det nio dagar kvar till bf. Hoppas den kommer snart. Väldigt snart..=)


Nu ska jag gå ner, plocka undan dagens skörd med leksaker, slänga mig i soffan och hoppas att det är något riktigt riktigt bra på TV:n...

måste nog förresten ta tvätten oxå...och disken..hmmm...snart dags att hopp i säng alltså....gonatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards