Alla inlägg den 5 juli 2008

Av m j - 5 juli 2008 20:31

och fy hundan vad ont i magen jag fick! Ajaj bara.. Men men, det kanske berodde på den där lilla getingen som kom upp ur foliepaketet när jag öppnade det!? Lilla getingen kanske hade någon liten basilusk på sig som den överförde till min mat..vem vet!?

Var ikväll och tittade på syster P:s påfågelungar som kläckts idag. Hur kan dom vara så små!? Lo klappade fint första och andra gången, tredjr gången fick han tag i vingen på den lilla lilla hjälplösa påfågelungen och vägrade släppa (den var väl mjuk!)... men till slut släppte han och vi bestämde att den lilla bebisen hade det nog trots allt bättre inna hos sin mamma ett tag till..haha.. 7 st blev det, och jag är SÅ djupt besviken att vi bor i city o inte får ha påfåglar här i vår lilla villa trädgård. Det hade varit supercoolt!


Maken har jobbat idag oxå, och imorgon..och hela nästa vecka, och helgen efter det..suck. Stackaren. När ska han  få vila!? Och stackars mig..=) när ska jag få vila!? Och stackars barnen, när ska dom få vara med sin pappa och utan sin mamma!? ;)


Nu hoppas jag på att Lo snart knoppar in så jag kan lägga den andre lilla sötisen och äntligen få lite KVÄLL!!! Det har varit en intensiv dag, upp vid 6 med barnen, klockan är nu 20.42 och inte ens en sover...*SUCK!* Vilken tur att dom är så oändligt älskade, annars hade jag nog brytit ihop..=)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards